Вночі у харків’ян не було води.
Фахівці
комунального підприємства "Харківводоканал" оперативно завершили ремонтні
роботи з ліквідації пошкодження на насосній станції. Водопостачання споживачів
було своєчасно відновлено. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням
на інформацію КП "Харківводоканал".
Як повідомив
начальник управління артезіанського водопроводу та насосних станцій комплексу
"Харківводопостачання" Олександр Черняєв, дані заходи мали попереджувальний
характер та дозволили своєчасно запобігти подальшим серйозним порушенням у
роботі насосної станції.
"Ушкодження
виникло на ділянці напірного водоводу на важливій для багатьох наших абонентів
насосній станції, що могли призвести до її зупинки. Проаналізували ситуацію, і вирішили розпочати
ремонтні роботи в найкоротші терміни. Наші співробітники провели всі необхідні
підготовчі дії для оперативного відновлення аварійної ділянки водоводу. Ми
оптимізували заходи і навіть підібрали найзручніший для харків'ян нічний час
для відключення послуги", - зазначив Олександр Черняєв.
За його словами,
о 23:00 зупинили об'єкт водопостачання, провели всі заплановані реконструкції,
потім перевірили функціонування агрегатів та обладнання станції. До 6-ї ранку,
як і обіцяли, водопостачання всіх абонентів відновили в повному обсязі.
Раніше
"Коментарі. Харків" повідомляли:
У квітні харків’яни отримають нові платіжки за газ: деталі
На численні
прохання споживачів, ГК "Нафтогаз України" і ТОВ
"Газорозподільні мережі України" об'єднали всі паперові квитанції за
споживання і розподіл газу в одному файлі. Про це повідомляють
"Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ
"Харківгаз".
Вже у квітні
клієнти ГК "Нафтогаз України", а також Кропивницької філії
"ГАЗМЕРЕЖІ", АТ "Дніпрогаз", АТ "Харківгаз", АТ
"Харківміськгаз", "АТ Криворіжгаз" і АТ
"Донецькоблгаз" отримають березневі рахунки та матимуть можливість
переконатися, наскільки це зручно та комфортно. Адже всі реквізити, індивідуальні QR-коди та дані щодо варіантів передачі показань й оплати зібрано в одному
місці.
"До того ж зменшення кількості паперових платіжок суттєво скоротить витрати на друк та доставку квитанцій, що допоможе нам зберегти не одне дерево та бути більш дружніми до довкілля. Зверніть увагу! В особистому кабінеті my.gas.ua електронні квитанції надходитимуть абонентам без зміни", – зазначають у газовій компанії.