У Харкові ліквідували складну аварію

Вночі у харків’ян не було води.

Фахівці комунального підприємства "Харківводоканал" оперативно завершили ремонтні роботи з ліквідації пошкодження на насосній станції. Водопостачання споживачів було своєчасно відновлено. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію КП "Харківводоканал".

Як повідомив начальник управління артезіанського водопроводу та насосних станцій комплексу "Харківводопостачання" Олександр Черняєв, дані заходи мали попереджувальний характер та дозволили своєчасно запобігти подальшим серйозним порушенням у роботі насосної станції.

"Ушкодження виникло на ділянці напірного водоводу на важливій для багатьох наших абонентів насосній станції, що могли призвести до її зупинки.  Проаналізували ситуацію, і вирішили розпочати ремонтні роботи в найкоротші терміни. Наші співробітники провели всі необхідні підготовчі дії для оперативного відновлення аварійної ділянки водоводу. Ми оптимізували заходи і навіть підібрали найзручніший для харків'ян нічний час для відключення послуги", - зазначив Олександр Черняєв.

За його словами, о 23:00 зупинили об'єкт водопостачання, провели всі заплановані реконструкції, потім перевірили функціонування агрегатів та обладнання станції. До 6-ї ранку, як і обіцяли, водопостачання всіх абонентів відновили в повному обсязі.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли:

У квітні харків’яни отримають нові платіжки за газ: деталі

На численні прохання споживачів, ГК "Нафтогаз України" і ТОВ "Газорозподільні мережі України" об'єднали всі паперові квитанції за споживання і розподіл газу в одному файлі. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ "Харківгаз".

Вже у квітні клієнти ГК "Нафтогаз України", а також Кропивницької філії "ГАЗМЕРЕЖІ", АТ "Дніпрогаз", АТ "Харківгаз", АТ "Харківміськгаз", "АТ Криворіжгаз" і АТ "Донецькоблгаз" отримають березневі рахунки та матимуть можливість переконатися, наскільки це зручно та комфортно. Адже всі реквізити,  індивідуальні QR-коди та дані щодо варіантів передачі показань й оплати зібрано в одному місці.

"До того ж зменшення кількості паперових платіжок суттєво скоротить витрати на друк та доставку квитанцій, що допоможе нам зберегти не одне дерево та бути більш дружніми до довкілля. Зверніть увагу! В особистому кабінеті my.gas.ua електронні квитанції надходитимуть абонентам без зміни", – зазначають у газовій компанії.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися