Комунальники Харкова працюють більше, ніж колеги в інших містах – як порахували

Комунальні працівники найбільше працюють на аварійних машинах у Харкові.

"Харківські теплові мережі" працюють майже безперервно. Про це свідчить кількість мотогодин на лічильнику аварійних машин, які були надані Агентством Сполучених штатів з міжнародного розвитку USAID, інформують "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального підприємства.

Такий факт виявили інструктори, коли приїхали вчити харківських теплоенергетиків користуватися обладнанням. За словами інструктора Віктора Ганжі, харків’яни напрацювали найбільше мотогодин серед усіх українських міст, які отримали аварійки.

Наприклад, у Полтаві вони не працювали взагалі, а в Одесі лише 48 годин. Харків’яни напрацювали аж 125 мотогодин. Лише місяць тому дві аварійки, оснащені всім необхідним обладнанням, прибули до Харкова і їх одразу опанували працівники централізованої служби ремонтів КП "Харківські теплові мережі". У свій доробок ці майстерні на колесах вже можуть вписати перекладку цілої магістралі.

За словами начальника управління ремонтів Рагуфа Мамедова, ці машини особливо корисні при перекладці магістральних мереж. 

Аварійні машини від USAID мають все необхідне, для того щоб теплоенергетики мали змогу безпечно працювати за будь-яких умов. Кожна з них оснащена пневматичним обладнанням,  гідромолотом та болгаркою, якими можна користуватися навіть під водою на глибині до двох метрів. На відміну від електричних, вони не можуть вразити струмом.

Фахівці Харківських теплових мереж із більшістю обладнання розібралися самотужки, за допомогою інтернету. Але інструкторів все таки дочекалися, щоб дізнатися про всі секрети дбайливого використання приладів. Адже само по собі таке обладнання  заощаджує і кошти підприємства, і час на виконання робіт, а головне – гарантує безпеку слюсарям та зварникам.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли:

Історія станції метро "Київська" у Харкові не закінчується

Минулого тижня на станції метро "Київська" у Харкові замінили літери російськомовної версії назви станції на українські. Проте більшість харків’ян були незадоволені тим, що літери замінили пластиком. У КП "Харківський метрополітен" роз’яснили, чому було прийняте таке рішення та чи будуть замінені пластикові букви на станції.

Учора ж активісти організації "Деколонізація. Україна" опублікували ще одне фото зі станції "Київська", де на одному з фігурних елементів з написом "Київ" видніються символи радянських часів.

Що знайшли на станції, та що пишуть люди у коментарях – читайте за посиланням.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися