Український виробник показав моделі поїздів, які міг би зробити для харківського метро
На Крюківському вагонозаводі (Кременчук) впевнені, що їх продукція не поступається конкуренту і для Харкова обійдеться дешевше
Китайська компанія CRC виграла тендер на поставку 40 вагонів метро і запчастин за кредитні 45 мільйонів від Європейського інвестиційного банку для Харківського метрополітену. Крюківський вагонзавод (Кременчук) оскаржив це рішення.
Китайська компанія надала візуалізовані зображення своїх вагонів.
Український виробник запевняє, що здатний зробити 5-вагонні поїзди-труби довжиною 96,8 метрів. Особливість такого поїзда в тому, що по ньому можна вільно переміщатися з вагона в вагон по герметичним переходом. Максимальна швидкість такого складу-90 кілометрів на годину. Він може вмістити в себе до 1650 чоловік (з урахуванням стоять). Для інвалідів на візках передбачено 2 місця.
Кременчук направив скаргу в тендерний комітет, запропонувавши переглянути рішення, а також скаргу в штаб-квартиру Європейського банку в Люксембурзі. На їхню думку, при закупівлі з імпорту Харкову доведеться заплатити ще більше 25% від 45 мільйонів євро податків і зборів.
Також Крюківський вагонзавод акцентує увагу на тому, що китайська компанія ніколи не поставляла свою продукцію в СНД-країни.
Нагадаємо, Харківська міська рада залишилася без стадіону " Динамо"