У Харкові внесуть зміни в роботу міської диспетчерської служби

Міські служби створили інтерактивну карту Харкова, на якій зображені 1059 будинків ЖК, ЖБК та ОСББ

Харківську міську диспетчерську службу 1562 в рамках реформи житлово-комунального господарства модернізують. Про це повідомляє пресслужба Харківської міської ради.

Планується модернізувати й чат-бот 1562. Для оперативної подачі заявок на його базі створять окремий блок, куди голови будинків ЖК, ЖБК та ОСББ будуть передавати інформацію про необхідність участі міста у вирішенні тих чи інших питань.

Директор Департаменту цифрової трансформації Галина Литвинець розповіла, що відомство разом з КП "Міський інформаційний центр" зробили інтерактивну карту Харкова, на якій показані 1059 будинків ЖК, ЖБК та ОСББ.

"На карті можна побачити інформацію про будинок, зокрема його адресу, назву, керівників. Зараз наносимо додаткову інформацію, яка дозволить побачити фотографію цього будинку, рейтинг, тариф. Люди також зможуть оцінити якість послуг, що надаються і порівняти з іншими будинками ОСББ. Крім того, сюди буде вноситься інформація про прибудинкову територію, чи є там дитячий чи спортивний майданчик, камери відеоспостереження, інформація про технічний стан будинку, які послуги та ким вони надаються", - зазначила Галина Литвинець.

Як повідомляли "Харків. Коментарі "раніше, ситуація на комунальних підприємствах Лозовій - критична через борги за газ, воду, боргів населення за комунальні послуги. Про це повідомив Лозівський міський голова Сергій Зеленський на пресконференції 16 січня. За його словами, вперше за п'ять років комунальні підприємства заборгували своїм працівникам заробітну плату перед Новим роком. За грудень в КП "Теплоенерго" отримали лише 50% зарплати, в ДП "Лозоваводосервіс" - ситуація краща, зарплату виплатили.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися