В Харкові презентували сервіс «Сіті-бот Назар»

Харків’яни зможуть користуватися новим сервісом вже в березні

В середу, 4 березня, в Харкові відбулася презентація нового онлайн сервісу "Сіті-бот Назар". Про це повідомляє прес-служба Харківської міської ради, передають "Коментарі. Харків".

Презентація пройшла в рамках заходу "Kharkiv Open Data Day 2020", який проходив в місті та був приурочений до Міжнародного дня відкритих даних, який святкують у березні.

Новий сіті-бот дасть можливість харків'янам отримувати повідомлення на смартфон у випадку планового ремонту або будь-якої аварійної ситуації. Зокрема, відключення світла, гарячої або холодної води тощо.

Зараз, наприклад, щоб дізнатися подробиці щодо ремонту мережі, або ввімкнення світла, харків’яни телефонують до інформаційної служби "15-62" . На телефонний дзвінок відповідає людина. Інформація береться з конкретної бази, де фіксуються такі події і є дані, коли аварія буде усунута. Саме цю базу і відкриють для "Назара". Тож харків’яни просто отримуватимуть повідомлення на смартфон, якщо за їх адресою щось станеться. 

У міськраді пообіцяли, що "Сіті-бот Назар" почне працювати вже в середині березня. 

Раніше "Коментарі. Харків" писали, що в Харкові запрацював сервіс еМалятко. Скористатися послугою можна у пологових будинках містах та Центрах надання адміністративних послуг.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися