Хід будівництва метро в Харкові: з’явилися нові подробиці
До початку квітня в місті планують підготувати майданчик під станцію метро «Державінська»
Зараз в Харкові розчищають майданчик для двох нових станцій метро "Одеська" та "Державінська" та готуються шукати генерального підрядника, який керуватиме усім проектом будівництва. Про це "Коментарі. Харків" дізналися в прес-службі міської ради Харкова.
Наразі ведуться підготовчі роботи для будівництва. Так, робочі зі спецтехнікою очищають територію від споруд. Майданчик під станцію метро "Одеська" вже готовий, демонтаж і вивіз сміття на місці станції "Державінської" планується завершити до квітня.
Проекти вже пройшли державну і екологічну експертизи і готові для проведення міжнародних торгів для визначення генпідрядника будівництва.
"Зараз бенефіціар "Харківський метрополітен" готує кваліфікаційні вимоги до майбутнього підрядника. Проводяться торги, і за їх результатами підрядник приступить до виконання будівельних робіт", - розповіла директор КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" Наталія Лінник.
Місто вже побудувало два перегінних тунелі сполучної гілки протяжністю 202 метри, провело благоустрій над цими тунелями. І тепер планується будівництво перегінних тунелів і безпосередньо електродепо вже за рахунок кредитних коштів.
Загальна протяжність метрополітену в бік Одеської становить 3,5 кілометри. Протяжність станційного комплексу - 650-700 метрів з урахуванням платформи, двох вестибюлів, камер вентиляції і тягової підстанції.
Станції планують будувати відкритим способом, тунелі між станціями "Державінська" і "Одеська" - закритим способом за допомогою механізованого гірського щита, тунелі між станціями "Державінська" і "Метробудівників" - відкритим способом.
Нагадаємо, раніше "Коментарі. Харків" писали, що інвестиційний проект будівництва харківської підземки включає в себе будівництво двох станцій метро: "Державінська" і "Одеська", будівництво Олексіївського депо і закупівлю нових вагонів. Проект реалізується за рахунок кредитних коштів ЄБРР (160 мільйонів євро) і ЄІБ (160 мільйонів євро).