У міськраді розповіли, куди звертатися, якщо не працює «Картка харків'янина»

Карта активується з першого числа наступного місяця

З усіма питаннями, пов'язаними з користуванням "Картою харків'янина", можна звернутися на "гарячу лінію" за номером: 725-15-35. Про це розповів куратор проекту, голова КУ "Офіс реформ Харкова" Павло Столбовий, повідомляє мерія міста.

Столбовий зазначив, що однією з найпоширеніших проблем є те, що для проїзду у громадському транспорті мешканці намагаються скористатися карткою одразу, як отримали її. Однак, карта активується з першого числа наступного місяця.

За словами куратора проекту, це питання часто виникає під час користування школярами Х-сard:

"Якщо учневі видали картку в листопаді, то використовувати її як засіб оплати за проїзд у пасажирському транспорті він зможе лише з 1 грудня, після того, як корінець з картки буде передано до КП "Харківпас", де і відбувається активація "Картки харків'янина". До цього моменту необхідно користуватися карткою "E-ticket", - наголосив голова "Офісу реформ".

У мерії зазначили, що станом на сьогодні у Харкові учням видали близько 50 тисяч X-card.

Нагадаємо, що до власників "Карти харків'янина" звернулися із проханням не викидати непотрібні електронні квитки E-ticket, а здавати їх на переробку. Громадяни, які мають право на пільговий проїзд, матимуть можливість скористатися ним за допомогою Карти харків'янина, проте після того, як її буде активовано - E-ticket заблокують.

Раніше у матеріалі видання "Коментарі" повідомлялося, що стати власником "Карти харків'янина" зможуть усі охочі, хто працевлаштований офіційно у Харкові. Тим, хто хоче оформити картку, необхідно звернутись до роботодавця, якому, у свою чергу, до КУ "Офіс реформ".




Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події у Харкові та області!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися