Чи можна відмовитися від телекомунікаційних послуг телефоном

У Держпродспоживслужбі розповіли про правила розірвання договору щодо надання телекомунікаційних послуг

На Харківщині споживачі скаржаться на неможливість розірвати договір про надання телекомунікаційних послуг за допомогою телефонного зв’язку. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію пресслужби  Держпродспоживслужби в Харківській області. 

“Споживач поскаржився на те, що ТОВ “Велтон Телеком” ігнорує прохання зупинити надання послуги та продовжує надсилати рахунки для оплати”, - зазначили в службі.

У Держпродспоживслужбі розповіли, що умови надання вказаної послуги прописані в "Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг". У документі зазначено, що споживач має право розірвати договір або внести зміни до нього щодо умов отримання послуг. Для цього потрібно подати письмову заяву. Після отримання заяви від клієнта компанія повинна змінити умови надання послуг чи повністю припинити надання не пізніше семиденного терміну.

Також компанія повинна інформувати споживачів про умови отримання або припинення надання послуг у разі виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану. 

“У даній ситуації провайдер не порушує вимоги законодавства – для розірвання договору (припинення надання послуг) потрібна письмова заява споживача”, - зазначили у Держпродспоживслужбі.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові у Центрі надання адміністративних послуг та його 11 територіальних підрозділах продовжують розширювати перелік послуг, які можуть отримати клієнти. За перший місяць осені додали до списку актуальних сервісів 22 послуги.



Джерело: https://kh-consumer.gov.ua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися