У Харкові ЦНАПи збільшили кількість послуг: що відомо

У листопаді у ЦНАПах Харкова громадяни отримали 27 373 послуги

У Центрі надання адміністративних послуг Харкова відзвітували про результати роботи за листопад. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію ЦНАП м. Харків.

Так, в останній місяць осені поточного року, у ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах:

  • збільшили перелік адмінпослуг до 162;

  • громадяни отримали 27 373 послуги;

  • адміністратори ЦНАП надали 19 401 консультацію;

  • фахівці опрацювали 889 електронних звернень, які надійшли через месенджер телеграм, соціальну мережу Facebook та електронну пошту ЦНАП;

  • оператори Call-центру надали 34 264 консультацій з питань отримання різноманітних послуг.

Щодо збільшення кількості послуг в ЦНАП, то у листопаді, приміром, відновили послуги Управління патрульної поліції в Харківській області Департаменту патрульної поліції. Йдеться про видачу дозволу на участь у дорожньому русі транспорту, вагові або габаритні параметри якого більші за нормативні. Також містяни можуть скористатися послугою погодження маршруту руху транспорту під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів. 

Дізнатися детальніше про повний перелік послуг ЦНАПу та його територіальних підрозділів, якими можуть скористатися жителя Харкова, можна за посиланням

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що КП “Комплекс з вивозу побутових відходів” попросило патрульну поліцію Харкова посилити контроль за дотриманням правил паркування. Неправильно припарковані автомобілі у дворах багатоквартирних будинків часто перешкоджають проїзду спецтранспорту. Власники автотранспорту ставляться безвідповідально до паркування своїх автомобілів.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися