Куди звертатися харків'янам у випадку відключення води, світла, тепла

Після ракетних обстрілів критичної інфраструктури збільшується кількість звернень до інформаційно-диспетчерської служби

У Харкові діє інформаційно-диспетчерська служба”1562”, куди можна звернутися у разі виникнення питань щодо надання житлово-комунальних послуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

Жителі Харкова можуть звернутися до “1562”:

- через сайт служби: https://1562.kharkov.ua/ru/order/index/;

- за коротким номером телефону 15-62 (стаціонарний, мобільний “Київстар”, Vodafone - безплатно, Lifecell - за тарифами мобільного оператора);

- на міський номер: (057) 760-70-62.

У випадку перевантаження вищевказаних ліній з 1 грудня тимчасово діє “гаряча” лінія 15-35. Тут також приймають заявки з питань житлово-комунального господарства та ін.

У диспетчерській службі розповіли, що з 6 листопада по 6 грудня, зареєстрували майже 98 тис. звернень, з них: 

  • 62 тис.передали до відповідних служб для виконання,

  • близько 20 тис. - прохання надати певну інформацію, 

  • на близько 15 тис. звернень у колцентрі надали консультації.

З 1 січня 2022 року в інформаційно-диспетчерській службі зареєстрували 717,4 тис. заявок мешканців Харкова. Це на 266 тис. звернень менше, ніж за аналогічний період 2021 року, коли населення міста було значно більшим.

Збільшилась кількість звернень громадян після ракетних обстрілів Росією цивільної інфраструктури. Внаслідок атаки вимушено припиняється подача електроенергії, тепла та води. А це призводить до збільшення звернень містян. “У такі дні надходить понад 4,5 тис. заявок, хоча зазвичай цей показник становить 1,5-2,5 тис.”, - повідомили у “1562”.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, чи загрожує Харківській області повторний наступ військ РФ.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися