Які послуги надавали ЦНАПи Харкова у 2022 році

У 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією

У Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова підбили підсумки роботи у 2022 році. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Повідомили, що в ЦНАП та 11 його територіальних підрозділів за 2022 рік: 

  • з 24 лютого розглянули 8,1 тис. електронних звернень, які отримали через Facebook, Telegram та на електронну пошту Центру;

  • збільшили кількість адмінпослуг до 176 видів (на початок роботи з 18 травня було 22); 

  • громадяни отримали 226,9 тис. послуг;

  • адміністратори ЦНАП надали понад 152 тис. консультацій; 

  • оператори кол-центру надали 136,9 тис. консультацій з питань отримання різноманітних послуг. 

Серед нововведень, які були у 2022 році, в ЦНАП розповіли, що:

  • додатково у кожному центрі організували робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови, щоб забезпечити можливість надавати оперативну допомогу мешканцям;

  • оновили формат вебсайту ЦНАП м. Харкова; 

  • провели десять навчальних заходів онлайн для адміністраторів ЦНАП, щоб оптимізувати робочий процес, ефективно використовувати ресурси, поліпшити ефективності послуг, що надаються.

Також у 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією. Жителі Харкова можуть скористатися наступними послугами:

  • “Прийом заяв на пошкоджене майно”,

  • “Прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб”. 

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що через хакерську атаку форми зворотного зв'язку на сайті Харківської міськради тимчасово не працюють.




Джерело: https://t.me/citykharkivua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися