У 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією
У Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова підбили підсумки роботи у 2022 році. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
Повідомили, що в ЦНАП та 11 його територіальних підрозділів за 2022 рік:
з 24 лютого розглянули 8,1 тис. електронних звернень, які отримали через Facebook, Telegram та на електронну пошту Центру;
збільшили кількість адмінпослуг до 176 видів (на початок роботи з 18 травня було 22);
громадяни отримали 226,9 тис. послуг;
адміністратори ЦНАП надали понад 152 тис. консультацій;
оператори кол-центру надали 136,9 тис. консультацій з питань отримання різноманітних послуг.
Серед нововведень, які були у 2022 році, в ЦНАП розповіли, що:
додатково у кожному центрі організували робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови, щоб забезпечити можливість надавати оперативну допомогу мешканцям;
оновили формат вебсайту ЦНАП м. Харкова;
провели десять навчальних заходів онлайн для адміністраторів ЦНАП, щоб оптимізувати робочий процес, ефективно використовувати ресурси, поліпшити ефективності послуг, що надаються.
Також у 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією. Жителі Харкова можуть скористатися наступними послугами:
“Прийом заяв на пошкоджене майно”,
“Прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб”.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що через хакерську атаку форми зворотного зв'язку на сайті Харківської міськради тимчасово не працюють.