Харків'янам розповіли про правила відвідування ЦНАПів

Кожного дня у ЦНАПах проводять моніторинг попереднього запису на прийом в електронній черзі

Перші дні прийому з моменту відновлення паспортних послуг виявили, що 30% заявників звернулися до ЦНАПів у Харкові з неповним переліком необхідних документів або взагалі не прийшли. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Центру надання адміністративних послуг м.Харкова. 

У ЦНАПі повідомили, що кожного дня проводять моніторинг попереднього запису на прийом в електронній черзі. “Друзі, нам дуже важливо, щоб ви отримували якісні послуги”, - зазначили у ЦНАПі. Тому у Центрі порадили громадянам: 

  • перед відвідуванням ознайомитися з відповідною інформацією за посиланням http://surl.li/egsct

  • скасувати свій запис заздалегідь, якщо з певних причин немає можливості відвідати ЦНАП м.Харкова у заброньований раніше час. Це дозволить іншому відвідувачу зареєструватися та отримати у ЦНАП необхідну послугу. 

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова підбили підсумки роботи у 2022 році. Серед нововведень, які були у 2022 році, в ЦНАП розповіли, що:

  • додатково у кожному центрі організували робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови, щоб забезпечити можливість надавати оперативну допомогу мешканцям; 

  • оновили формат вебсайту ЦНАП м. Харкова;

  • провели десять навчальних заходів онлайн для адміністраторів ЦНАП, щоб оптимізувати робочий процес, ефективно використовувати ресурси, поліпшити ефективності послуг, що надаються. 

Також у 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися