Кожного дня у ЦНАПах проводять моніторинг попереднього запису на прийом в електронній черзі
Перші дні прийому з моменту відновлення паспортних послуг виявили, що 30% заявників звернулися до ЦНАПів у Харкові з неповним переліком необхідних документів або взагалі не прийшли. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Центру надання адміністративних послуг м.Харкова.
У ЦНАПі повідомили, що кожного дня проводять моніторинг попереднього запису на прийом в електронній черзі. “Друзі, нам дуже важливо, щоб ви отримували якісні послуги”, - зазначили у ЦНАПі. Тому у Центрі порадили громадянам:
перед відвідуванням ознайомитися з відповідною інформацією за посиланням http://surl.li/egsct
скасувати свій запис заздалегідь, якщо з певних причин немає можливості відвідати ЦНАП м.Харкова у заброньований раніше час. Це дозволить іншому відвідувачу зареєструватися та отримати у ЦНАП необхідну послугу.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова підбили підсумки роботи у 2022 році. Серед нововведень, які були у 2022 році, в ЦНАП розповіли, що:
додатково у кожному центрі організували робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови, щоб забезпечити можливість надавати оперативну допомогу мешканцям;
оновили формат вебсайту ЦНАП м. Харкова;
провели десять навчальних заходів онлайн для адміністраторів ЦНАП, щоб оптимізувати робочий процес, ефективно використовувати ресурси, поліпшити ефективності послуг, що надаються.
Також у 2022 році у ЦНАП почали надавати додаткові послуги, необхідність у яких викликана збройною російської агресією.