Куди звертатися харків'янам, якщо виникли проблеми з водопостачанням

Для зручності харків'ян у місті працює інформаційний центр

На комунальному підприємстві “Харківводоканал” працюють телефони інформаційного центру. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію КП “Харківводоканал”. 

Дізнатися необхідну інформацію можна, зателефонувавши 707-57-57, 757-82-80 (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п'ятницю). Інформаційний центр не працює в суботу та неділю.

Зателефонувавши за телефоном 707-58-51, можна передати показання приладів обліку води в автоматичному режимі. Лінія працює цілодобово. 

Як повідомили на підприємстві, у цей складний час жителі Харкова мають гарну можливість у телефонному режимі розв'язати свої питання та отримати необхідну інформацію.

За телефонами інформаційного центру споживачі можуть: 

  • передати показання приладів обліку холодної та гарячої води,

  • дізнатися про нарахування та заборгованості за послуги водопостачання та водовідведення,

  • отримати вичерпну інформацію від операторів з інших питань.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що протягом вихідних (14-15 січня), попри чергову ворожу ракетну атаку, бригади аварійно-відновлювальних робіт комплексу “Харківводопостачання” ліквідували 23 пошкодження на ділянках трубопроводів. Зокрема в Індустріальному районі ремонтники оперативно ліквідували аварії на магістралях на вул. Великій Кільцевій (діаметр 300 мм), пр. Героїв Харкова та вул. Роганській (діаметр 100 мм). Щоб не відключати городян від водопостачання напередодні ремонтних заходів працівники чітко скоординували план дій, а також запаслися необхідною спецтехнікою та матеріалами. 



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися