На Харківщині споживачу відмовили у поверненні товару: чи правомірні дії продавця

Споживач має право повернути товар протягом 14 днів за певних умов

До Держпродспоживслужби звернувся споживач, якому продавець відмовився обміняти тутор для колінного суглоба, що не підійшов. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.

У службі пояснили, що відповідно до чинного законодавства (ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”) споживачу надається право обміну непродовольчого товару, якщо він не підійшов за: 

  • формою,

  • габаритами,

  • фасоном,

  • кольором,

  • розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Товар має бути належної якості. І обміняти дозволяється у продавця, в якого він був придбаний. Таке право діє протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обов'язково має бути розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Якщо аналогічного товару немає в наявності, споживач може обрати інший з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару.

Однак не всі товари підлягають обміну чи поверненню. Перелік товарів, які не можна повертати затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”. З переліком таких товарів можна ознайомитися за посиланням.

Оскільки тутор (корсетний виріб) включений до цього переліку, споживачу було відмовлено у вимозі обміняти його. 

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, які магазини та аптеки працюватимуть у Харкові у випадку блекауту.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися