Як харків'яни можуть отримати перерахунок за воду

Зараз кількість сумлінних платників наближається до половини всіх абонентів комунального підприємства

Заступник генерального директора - директор Департаменту збуту КП “Харківводоканал” Тарас Грущак розповів, як підприємство забезпечує водою жителів міста.  Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

Представник підприємства зазначив, що КП впевнено долає труднощі та працює у звичайному режимі. За його словами, у цьому є велика заслуга і харків'ян, які намагаються вплатити отримані послуги, а також не допускають заборгованостей. “Ці кошти спрямовуються виключно на виробничі потреби, які значно зросли. Зараз кількість сумлінних платників наближається до половини всіх наших абонентів, але ми дуже розраховуємо на їх збільшення. Це дозволить підприємству й надалі працювати без збоїв”, - наголосив Тарас Грущак.

Представник підприємства повідомив, що для розв'язання питань, пов'язаних з перерахунками для харків'ян, які перебували у тимчасовій евакуації та повертаються до міста, слід звернутися до сервісних центрів обслуговування споживачів.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у перший день весни харків'янам розповіли про результати роботи ЦНАПів міста протягом зимових місяців з початку року. У ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах за вказаний період:

  • відновили перелік адмінпослуг до 195,

  • громадяни отримали 88849 послуг,

  • безпосередньо адміністратори ЦНАП надали 41477 консультацій,

  • опрацювали 2211 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП,

  • оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали 41064 консультацій з питань отримання різноманітних послуг.





Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися