У Харкові та області можуть перевірити інтернет-магазини: що трапилося
У Держпродспоживслужбі переконані, що діяльність інтернет-магазинів потребує нормативного врегулювання
Споживачі у Харкові та області стали частіше скаржитися на діяльність інтернет-магазинів. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.
В управлінні зазначили, що з початком повномасштабної війни стрімко зростає кількість магазинів, що працюють в онлайн-форматі. А пропорційно до цього збільшується й кількість скарг споживачів. До Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами надходить велика кількість скарг, звернень та заяв громадян про порушення інтернет-магазинами їхніх прав.
Практика показує, що споживач, купуючи товар через інтернет-магазин, у багатьох випадках не може реалізувати свої права через неможливість встановити особу продавця та його місцезнаходження. “У зв’язку з цим діяльність інтернет-магазинів потребує нормативного врегулювання. Це дозволить запобігти порушенням прав споживачів і легалізує значний сегмент малого та середнього бізнесу, що забезпечить додаткові надходження коштів до бюджету”, - зауважили в Головному управлінні.
У середу, 26 квітня, відбулася нарада спеціалістів ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області з Управлінням інспекційної діяльності в Харківській області Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Спеціалісти розглянули планування заходів щодо зниження рівня незадекларованої праці на II квартал 2023 року.
Також обговорили основні напрямки проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи. Звернули увагу на роботу комісії щодо детінізації заробітної плати й зайнятості населення з метою виведення із тіні суб’єктів господарювання та наповнення бюджету.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що деяким працівникам у Харківській області можуть підвищити заробітну плату.