У ЦНАП Харкова розширили перелік адмінпослуг

У квітні у ЦНАП громадяни отримали 55771 послугу

У ЦНАП розповіли про результати роботи за квітень 2023 року. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Центру надання адміністративних послуг м.Харкова.

Так, у квітні в ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах:

  • розширили перелік адмінпослуг до 204;

  • громадяни отримали послуги - 55771;

  • безпосередньо адміністратори ЦНАП надали консультації - 15615;

  • опрацювали електронні звернення, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП - 1120;

  • оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали консультації з питань отримання різноманітних послуг - 14462.

Так у Харкові у квітні у ЦНАП було запроваджено послуги у сфері лісового господарства.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у соціальних мережах і телеграм-каналах активізувалися шахраї, які нібито пропонують допомогу для ВПО від міжнародних організацій. Аферисти створюють фішингові сайти, які за інтерфейсом схожі на сайти для оформлення соціальних виплат, зокрема “єПідтримки”, допомоги від ЄС, різних програм благодійних фондів. У Мінреінтеграції пояснили, що на офіційному ресурсі у ВПО можуть запитати анкетні дані та номер банківського рахунку. Але міжнародний донор ніколи не буде просити надати дані щодо банківської картки. “У жодному разі не надавайте номер банківської картки, CVV-код і PIN-код до вашої картки. Про випадки шахрайських дій повідомляйте до Національної поліції за номером: 102”, - застерегли заявників на отримання грошової допомоги.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися