У ЦНАП звернулися до харків'ян: що сталося

Харків'янам розповіли, як перевірити необхідну інформацію

У ЦНАПі зробили важливе оголошення для заявників Центру надання адміністративних послуг міста Харкова та його територіальних підрозділів. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Харків'ян попередили про тимчасове припинення смс-повідомлення щодо готовності адміністративних послуг. 

У Харківській міській раді розповіли, що перевірити стан розгляду справи можна через:

  • вебсайт

  • соціальну мережу Facebook (месенджер);

  • кол-центр: 0800-57-34-34. 

“Щоб дізнатися стан виконання послуги онлайн, необхідно вказати номер справи. Його можна знайти в описі, який при подачі документів заявнику видає адміністратор ЦНАП”, - пояснили в Харківській міській раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у ЦНАП розповіли про результати роботи за квітень 2023 року. Так, у квітні в ЦНАП м. Харкова та його 11 територіальних підрозділах:

  • розширили перелік адмінпослуг до 204;

  • громадяни отримали послуги - 55771;

  • безпосередньо адміністратори ЦНАП надали консультації - 15615;

  • опрацювали електронні звернення, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП - 1120;

  • оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали консультації з питань отримання різноманітних послуг - 14462.

Так, у Харкові у квітні у ЦНАП було запроваджено послуги у сфері лісового господарства. Жителі Харкова можуть отримати послугу з видачі спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток). Про інші послуги у сфері лісового господарства можна дізнатися за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися