Як жителям Харкова та області дізнатися про причини відключення світла

Споживачі можуть отримувати інформацію про причини відключення світла автоматично

У АТ “Харківобленерго” розповіли, що споживачі можуть отримувати автоматичні оповіщення про планові та аварійні відключення електроенергії. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію пресслужби компанії. 

“Харківобленерго” повідомило, що було розширено функціонал телеграм чат-боту Kharkiv1562 Диспетчерської служби 1562 комунального підприємства "Міський інформаційний центр" Харківської міської ради.

Щоб отримувати автоматичні оповіщення про планові та аварійні відключення електроенергії потрібно додати у чат-бот  свою адресу. Можна додати до трьох адрес.

Посилання для приєднання до чат-боту Kharkiv1562. Телеграм канал "Новини Харківської міської диспетчерської служби 1562". 

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у громадах Харківської області понад рік не було вуличного освітлення. У деяких населених пунктах освітлення вулиць уже відновили, в інших цей процес тільки починають. Так на території Балаклійської громади понад рік не працювало вуличне освітлення.

У тестовому режимі з 24 квітня почало працювати освітлення на наступних вулицях у місті Балаклія: частина вул. Соборна; частина вул. Центральна; частина пров. 1-го Травня.

Графік роботи освітлення - щодня з 20:00 до 23:00. “Роботи з відновлення вуличного освітлення по інших вулицям міста тривають”, - розповіли у міській раді.

Вуличне освітлення відновили і на деяких вулицях Харкова.

На Харківщині тривають роботи з відновлення електропостачання. У Чугуївському районі енергетики відремонтували високовольтну лінію та підстанцію 35 кВ, які були пошкоджені внаслідок бойових дій. 




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися