Як харків'янам отримувати правильно сформовані квитанції на оплату ЖКП

Показання приладів обліку води потрібно надавати до 20 числа

Харків'янам рекомендують передавати показання приладів обліку води до 20 числа кожного місяця для проведення коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію КП “Харківводоканал”.

У Департаменті збуту КП “Харківводоканал” розповіли, що потрібно вчасно передавати показання приладів обліку не тільки холодного, але і гарячого водопостачання. Показання лічильників холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання та водовідведення, а показання гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води.

У КП “Харківводоканал” наголосили, що створили умови для того, щоб споживачі отримали можливість передавати показання приладів обліку води максимально зручним для себе способом.

Способи передачі показань приладів обліку води:

1. Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства.

2. Спеціальний номер Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).

3. Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.

4. Call-центр підприємства: 057 707-57-57 ; 057 757-82-80  (з 8:00 до 21:00, крім неділі).

5. Чат-бот у мобільному додатку Telegram.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові  інтенсивними темпами ліквідують аварію на самопливному каналізаційному колекторі діаметром 1500 мм та з глибиною залягання 6 метрів на проспекті Гагаріна. Головною причиною аварії є ворожі обстріли критичної інфраструктури міста.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися