Харків'янам розповіли, куди можна скаржитися та як контролювати розв'язання проблем

Жителі Харкова можуть самостійно отримувати інформацію про відключення

З 29 квітня по 15 червня у Харкові було зареєстровано понад 50 тис. звернень від містян. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Інформаційно-диспетчерська служба “1562” зареєструвала 50,2 тис. повідомлень від мешканців міста Харкова.

Жителі Харкова направили 48,8 тис. звернень телефоном та 1,4 тис. - через оновлений вебпортал служби. Понад 36,7 тис. повідомлень вже відпрацювали комунальні служби міста, на розгляді залишаються близько 13 тис. звернень. 

Також за цей період було оприлюднено 5,4 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг з питань електропостачання, гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства.

Жителі Харкова можуть самостійно отримувати інформацію про відключення на порталі “1562” у розділі "Оголошення служб" та через чат-бот у телеграм.

У Харківській міській раді нагадали, що через портал "1562" харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті. 

“Також з метою підвищення якості обслуговування впроваджено службу автоматичних обдзвонів, за допомогою якої харків’яни можуть підтвердити виконання робіт службами міста”, - наголосили у міській раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що ремонтні бригади КП "Харківводоканал" станом на вечір 24 червня ліквідували складну аварію на водопровідній магістралі діаметром 150 мм у Слобідському районі, яка виникла у результаті ворожого ракетного удару вночі.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися