Куди скаржитися харків'янам на низьку якість комунальних послуг

Через портал “1562” можна оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт

З 29 квітня по 13 липня мешканці Харкова направили до інформаційно-диспетчерської служби “1562” понад 88 тис. повідомлень. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Так, 85,4 тис. звернень було надано телефоном та 2,6 тис. надійшло через оновлений вебпортал служби. Комунальні служби міста вже відпрацювали понад 73,1 тис. повідомлень, на розгляді залишаються близько 13,9 тис. звернень.  

Також за цей період було оприлюднено близько 8,5 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг. Оголошення стосувалися питань електропостачання, гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства. У Харківській міській раді розповіли, що мешканці можуть самостійно отримати вказану інформацію на порталі “1562” у розділі “Оголошення служб” та через чат-бот.

Жителям Харкова нагадали, що через портал “1562” можна оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт. Для цього потрібно авторизуватися в особистому кабінеті.

Також з метою підвищення якості обслуговування впроваджено службу автоматичних обдзвонів, за допомогою якої харків’яни можуть підтвердити виконання робіт службами міста.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що СКП “Харківзеленбуд” оголосило фотоконкурс “Мій квітучий Харків”. На підприємстві пояснили, що кожній світлині буде присвоєний свій номер. Також зазначили, що чим більше фотопостів, тим більше шансів на перемогу.

Детальніше про умови участі в конкурсі читайте за посиланням.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися