Які затребувані послуги харків'яни можуть отримати онлайн

Щоб отримати послуги, потрібно мати банківський додаток та доступ до інтернету

Жителі Харкова можуть отримати деякі міські послуги онлайн. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Харків'яни можуть самостійно отримати такі затребувані послуги, як:

- довідку про реєстрацію місця проживання у м. Харкові;

- довідку про склад сімʼї (формується за умови зареєстрованого місця проживання за відповідною адресою м. Харкова).

Щоб отримати вказані адмінпослуги, потрібно мати банківський додаток та доступ до інтернету.

“Зазначені послуги можливо сформувати на власних гаджетах через Портал електронних сервісів м. Харкова. Або скористатися робочим місцем Центру доступу до цифрових можливостей звернутися до ЦНАП на Гімназійній набережній, 26, та до Регіонального центру послуг на пр. Тракторобудівників, 144 в робочі години”, - уточнили у Харківській міській раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що жителям Харкова нагадали, що отримати адміністративні послуги від ЦНАП м. Харкова ви можете не виходячи з дому. Для отримання необхідних послуг можна скористатися:  послугами поштового зв’язку (рекомендованим листом з повідомленням про вручення), послугами кур'єрської доставки поштових служб. У ЦНАП Харкова розповіли, що з початку місяця прийнято близько 200 документів для отримання адмінпослуг.

“Зауважуємо! Вказаним сервісом для отримання певної послуги можна користуватися у випадках, які передбачені діючим законодавством”, - уточнили у Центрі та нагадали адресу, куди потрібно відправляти документи -  61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися