Які послуги надавали харків'янам у ЦНАП у липні

Відновили оформлення паспортних документів у Новобаварському ЦНАПі

У ЦНАП Харкова розповіли про результати роботи за липень. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

За другий літній місяць в ЦНАП м.Харкова та його 11 територіальних підрозділах:

  • громадяни отримали близько 50 тис. послуг;

  • безпосередньо адміністратори ЦНАП надали понад 20 тис. консультацій;

  • опрацювали понад 2 тис. електронних звернень, які отримали через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП;

  • оператори Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надали 18 тис. консультацій з питань отримання публічних послуг. 

Також відновили оформлення паспортних документів у Новобаварському ЦНАПі.

“Ми сильні, бо ми єдині! Тримаємося разом та продовжуємо працювати”, - зазначили у міській раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що в АТ “Харківобленерго” нагадало споживачам про необхідність вчасно передавати дані приладів обліку. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію компанії Споживачам пояснили, якщо цього не зробити, платіжки будуть розраховані на основі середньодобового, а не фактичного споживання. У компанії зазначили, що показання лічильників потрібно передати протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця). “Таким чином показання за липень необхідно передати у період з 30 липня до 3 серпня включно”, - уточнили у компанії.

Як передати показання детальніше читайте за посиланням.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися