У Харківській області створять особливу цілодобову “гарячу лінію”
Мешканці регіону зможуть отримати відповіді на широкий спектр актуальних питань
У Харківській області провели засідання Координаційного центру, основна задача якого відповідати на всі актуальні запити й потреби, які виникають у цивільного населення в Харківської області. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської ОВА.
Заступник начальника Харківської ОВА Роман Семенуха розповів, що центр допомагає розв'язати проблеми ВПО, долучається до організації евакуації, надання населенню психологічної, медичної допомоги.
Учасники Координаційного центру працюють над організацією цілодобової “гарячої лінії” для жителів Харківщини. Там мешканці регіону зможуть отримати відповіді на широкий спектр актуальних питань. Також для зручності співпраці з іноземними донорами й міжнародними та локальними гуманітарними організаціями створені інтерактивні карти потреб громад області.
Одним з питань, яке розглянули на засіданні центру, стало надання психологічної підтримки цивільному населенню, яке постраждало від російської збройної агресії.
У Харківській ОВА нагадали, що з березня цього року провадить свою діяльність обласна психологічна служба, яка організована в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?”. Ця служба надає всі види послуг психосоціальної підтримки для людей, які перебували в окупації, зоні бойових дій; родичів полонених, зниклих безвісти чи загиблих; родин, які опинились у складних сімейних обставинах, патронатних сімей, ВПО тощо.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли про особливі умови купівлі житла у Харкові.