Харків'яни можуть отримати консультації з важливих питань: подробиці

Графік роботи call-центру у Харкові

Жителям Харкова нагадали про можливість отримати безплатні консультації щодо отримання адмінпослуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

Отримати консультацію з адміністративних послуг жителі Харкова можуть за номером телефону гарячої лінії ЦНАП м.Харкова 0800 57 34 34.

Оператори call-центру приймають вхідні дзвінки з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, у п’ятницю з 08:00 до 15:45.

“Якщо ви не додзвонилися, оператори у робочий час проаналізують пропущені дзвінки та зателефонують вам з номера (057) 725 43 34”, - зазначили у міській раді.

Також наголосили, що дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безплатні.

У Харківській міській раді також нагадали жителям Харкова, що вони можуть самостійно отримати інформацію по адміністративних послугах на сайті.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у ЦНАПах м. Харкова можна отримати консультацію щодо застосування РРО/ПРРО. Консультації отримуватимуть громадяни, які реєструють власну справу.

Про надання нових послуг домовилися під час зустрічі заступник начальника Головного управління ДПС у Харківській області Олег Німий та заступник Директора – начальник управління адміністративних послуг Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Ірина Юр’єва.

Олег Німий розповів, що своєчасне інформування про необхідність застосування “касових апаратів”, ознайомлення з порядком реєстрації та можливістю використання безоплатних ПРРО сприятиме обізнаності платників податків, допоможе швидко встановити та зареєструвати реєстратор розрахункових операцій.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися