На Харківщині відновили надання важливих послуг: подробиці

Мешканці громади можуть самостійно здійснити ряд важливих операцій

У Пісочинській громаді відновлюють надання адміністративних послуг. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Пісочинської селищної ради. 

Для зручності надання адміністративних послуг у приміщенні Пісочинської селищної ради встановлено термінали самообслуговування. У раді повідомили, що використання термінала дозволяє клієнту здійснювати платежі як готівкою, так і з карткою.

Мешканці громади можуть самостійно здійснити ряд важливих операцій:

  • оплатити адміністративні або комунальні послуги;

  • поповнити картки та рахунки;

  • погасити кредити;

  • переглянути баланс на картці;

  • оплатити штрафи тощо.

“Працюємо для вас та вашої зручності! Все буде Україна!”, - наголосили у селищній раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у ЦНАПах м. Харкова можна отримати консультацію щодо застосування РРО/ПРРО

Консультації отримуватимуть громадяни, які реєструють власну справу. Про надання нових послуг домовилися під час зустрічі заступник начальника Головного управління ДПС у Харківській області Олег Німий та заступник Директора – начальник управління адміністративних послуг Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Ірина Юр’єва.

Олег Німий розповів, що своєчасне інформування про необхідність застосування “касових апаратів”, ознайомлення з порядком реєстрації та можливістю використання безоплатних ПРРО сприятиме обізнаності платників податків, допоможе швидко встановити та зареєструвати реєстратор розрахункових операцій. Це, своєю чергою, спрощує облік операцій у підприємця і гарантує добросовісність їх ведення.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися