Як жителям Харкова та області захистити рахунки від списання коштів

Жителі Харківщині мають право подати скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби

У Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області розповіли жителям регіону, як захистити свої права та протидіяти списанню грошей з мобільних рахунків, повідомляють "Коментарі. Харків".

В управлінні нагадали найголовніші проблеми. Більшість користувачів мобільних телефонів можуть згадати ситуації, коли їм здається, що гроші на їх рахунку закінчуються надто швидко, або історії про сумнівну тарифікацію мобільного зв'язку, нарахування за неіснуючі дзвінки, включаючи міжнародні, а іноді й про неправомірне списання грошей з рахунку.

В Головному управлінні наголосили, що під час замовлення  та/або отримання телекомунікаційних послуг споживачі мають право на: 

  • державний захист своїх прав; 

  • безплатне отримання від оператора вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг;  

  • відшкодування збитків, заподіяних внаслідок невиконання чи неналежного виконання оператором обов'язків, передбачених договором зі споживачем чи законодавством; 

  • оскарження неправомірних дій операторів шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;

  • інші права, визначені законодавством України та договором про надання телекомунікаційних послуг.

“Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (необхідно вказати свої дані: прізвище, ім’я та по батькові, адресу, суть питання, найменування суб’єкта господарювання та його адресу)”, - пояснили у службі.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харківській області судитимуть підприємця.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися