Як харків'янам розв'язати проблеми з водопостачанням

Прийом та видача документів населенню та юридичним особам ведеться щодня

У КП “Харківводоканал” розповіли, хто та які документи може отримати для розв'язання проблем з водопостачанням. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального підприємства.

На компідприємстві проінформували, що надають послуги з підготовки та видачі технічних умов:

  • підготовка та видача технічних умов на приєднання об'єктів до системи централізованого водопостачання;

  • підготовка та видача технічних умов на приєднання об'єктів до системи централізованого водовідведення;

  • розробка проєктно-кошторисної документації на водопостачання та водовідведення об'єктів, що будуються або потребують відновлення/ реконструкції, в тому складі проєкти на лічильники обліку водоспоживання;

  • узгодження: проєктно-кошторисної документації на водопостачання та водовідведення, виконавчих зйомок побудованих інженерних комунікацій та розміщення об'єктів відносно мереж водопостачання / водовідведення.

У “Харківводоканалі” зазначили, що центр прийому і супроводу технічної документації" працює за принципом “Єдиного вікна”.

“КП “Харківводоканал”, враховуючи необхідність виконання на території м. Харкова робіт, пов'язаних з підключенням/перепідключенням об'єктів до систем централізованого водопостачання та водовідведення, надає такі послуги для всіх споживачів”, - наголосили на компідприємстві.

У “Харківводоканалі” зазначили, що прийом та видача документів населенню та юридичним особам ведеться з 9:30 до 15:30 щодня, крім суботи та неділі, за адресою: вул. Велика Гончарівська, 28 (1-й поверх). Перерва: 12:00 - 12:45, в п'ятницю з 9:30 до 14:30. Телефон для довідок: 739-98-98, 739-98-30, 712-54-34, 712-10-42.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, воду якої якості споживають харків'яни




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися