Харків'яни масово звертаються до комунальників: у чому проблема

Дзвінки приймаються на гарячу лінію

Диспетчерська служба "1562" з 29 квітня по 26 жовтня зареєструвала понад 238 тис. повідомлень. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію з соцмереж Харківської міської ради.

Понад 210 тис. звернень комунальні служби вже відпрацювали, решта залишається в роботі.

Також за вказаний період були оприлюднені понад 22 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг з електро- , гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства. Мешканці можуть самостійно отримати таку інформацію на "Порталі 1562" в розділі "Оголошення служб" та через чат-бот у телеграмі.

З метою підвищення якості обслуговування впроваджена служба автоматичних обдзвонів для підтвердження виконання робіт.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли про наслідки непогоди у ХарковіСпеціалізоване Комунальне Підприємство "Харківзеленбуд" повідомляє, куди звертатися харків’янам у випадку повалення вітром дерев чи гілок. "Для швидкого реагування з приводу повалених дерев внаслідок буревію та ліквідації перешкод, залишайте фото та точну адресу @zelenbudkh або на гарячу лінію 1562". – зазначають у комунальному підприємстві. У місцевих телеграм-каналах публікують фото дерев та гілок, які впали через негоду в місті. Також комунальники приспустили прапор на флагштоці на час негоди.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли про опале листя у ХарковіВже другий рік для збирання опалого листя комунальники використовують фронтальні автонавантажувачі – компактний вид автотехніки, що дозволяє економити і паливо, і час. Раніше завантаження в один сміттєвоз проводилося двірниками вручну протягом трьох годин, а з використанням спецтехніки – не більше однієї. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міськради. "Запланована дата закінчення робіт залежить від погодних умов, а також від інших обставин, наприклад від припаркованих у не відведених для цього місцях автомобілів. Неправильне паркування заважає проїзду спецтранспорту нашого підприємства до місць збору опалого листя і, як результат, ускладнює його навантаження та транспортування", - зазначив заступник директора КП "КВПВ" Артем Семикопенко. Загалом підприємство планує вивезти 96 тисяч куб. м. листя.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися