У харків'ян виникають проблеми з вивозом сміття: куди звертатися

Найчастіше звернення споживачів стосуються питання щодо перерахунку оплати послуг

До КП “Комплекс з вивозу побутових відходів” з січня по жовтень поточного року надійшло 6,9 тис. звернень від харків'ян. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

У структурі звернень громадян переважають питання щодо:

  • перерахунку оплати послуг,

  • переоформлення особових рахунків,

  • коригування кількості осіб, зареєстрованих за місцем проживання заявників.

Також містяни цікавляться можливістю переміщення контейнерів, облаштування контейнерних майданчиків та встановлення контейнерів-бункерів для збирання великогабаритних відходів.

Звернення юридичних осіб найчастіше пов'язані з укладанням договорів про надання послуг з поводження з побутовими відходами, узгодженням їх умов, орендою контейнерів та коригуванням графіка вивезення ТПВ.

Директор КП “КВПВ” Олексій Артикуленко зазначив, що компідприємство уважно ставиться до всіх звернень харків'ян і оперативно на них реагує. Жодне звернення не залишається без відповіді. “Всі скарги та пропозиції, пов'язані з роботою підприємства та наших працівників, а також з утворенням стихійних звалищ, знаходяться під моїм особистим  контролем”, - наголосив він.

Також він відзначив зростання кількості звернень юридичних осіб, які мають намір укласти договори з КП.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові та області цього тижня прогнозується поступове зниження температури атмосферного повітря - у вихідні вдень очікується мороз.

Якою буде погода у Харкові та області цього тижня, читайте детальніше за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися