У харків'ян виникають проблеми з вивозом сміття: куди звертатися
Найчастіше звернення споживачів стосуються питання щодо перерахунку оплати послуг
До КП “Комплекс з вивозу побутових відходів” з січня по жовтень поточного року надійшло 6,9 тис. звернень від харків'ян. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
У структурі звернень громадян переважають питання щодо:
перерахунку оплати послуг,
переоформлення особових рахунків,
коригування кількості осіб, зареєстрованих за місцем проживання заявників.
Також містяни цікавляться можливістю переміщення контейнерів, облаштування контейнерних майданчиків та встановлення контейнерів-бункерів для збирання великогабаритних відходів.
Звернення юридичних осіб найчастіше пов'язані з укладанням договорів про надання послуг з поводження з побутовими відходами, узгодженням їх умов, орендою контейнерів та коригуванням графіка вивезення ТПВ.
Директор КП “КВПВ” Олексій Артикуленко зазначив, що компідприємство уважно ставиться до всіх звернень харків'ян і оперативно на них реагує. Жодне звернення не залишається без відповіді. “Всі скарги та пропозиції, пов'язані з роботою підприємства та наших працівників, а також з утворенням стихійних звалищ, знаходяться під моїм особистим контролем”, - наголосив він.
Також він відзначив зростання кількості звернень юридичних осіб, які мають намір укласти договори з КП.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові та області цього тижня прогнозується поступове зниження температури атмосферного повітря - у вихідні вдень очікується мороз.
Якою буде погода у Харкові та області цього тижня, читайте детальніше за посиланням.