Через неприйнятну поведінку харків'ян виникають проблеми: подробиці

На що комунальники у Харкові витрачають значні кошти

У КП “Харківводоканал” розповіли про проблеми, які виникають у місті через неприйнятну поведінку споживачів. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального підприємства. 

На підприємстві розповіли, що щодня бригади виконують понад 80 заявок на прочистку каналізаційних трубопроводів та близько 40 на внутрішньобудинкових системах. На ліквідацію засорів та пробок витрачаються значні кошти КП “Харківводоканал”, які могли бути використані на модернізацію каналізації та очищення води. 

“Шановні харків'яни! Пам'ятайте: каналізація – це не сміттєпровід. У них різні завдання, функції та правила використання. Сподіваємось на Ваше розуміння та дотримання цих простих правил. Це у наших спільних інтересах”, - наголосили на компідприємстві.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що комунальне підприємство "Харківводоканал" повідомило про тимчасове припинення водопостачання в Харкові. Через проведення ремонтних робіт на водоводі D=800 мм на вулиці Академіка Богомольця, 5 з 09:00 до 24:00 15 листопада буде тимчасово припинено водопостачання абонентів (адреси на сайті підприємства).

На час проведення ремонтних робіт підвезення води здійснюватиметься автоцистернами КП "Харківводоканал". Детальніше про адреси, де не буде води, читайте за посиланням.

Повідомляли на компідприємстві і про проблеми з водопостачанням у Холодногірському районі. З початку року бригади комплексу “Харківводопостачання” замінили понад 1 км трубопроводів холодної води.

Детальніше про ситуацію з постачанням води в Харкові читайте за посиланням.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися