Головним питанням залишається нарахування коштів за спожиті послуги
У КП “Харківводоканал” розповіли, з якими питаннями звертаються споживачі, повідомляють “Коментарі. Харків”.
Як повідомила 20 листопада начальник абонентного відділу Основ'янського та Слобідського районів Ольга Остапович, фахівці підрозділу обслуговують понад 103 тис. особових рахунків.
“Щодня в робочі дні приймаємо понад 70 харків'ян. Містянам, у яких немає можливості прийти на прийом, проводимо консультації та надаємо допомогу зручним для них способом. Головним питанням залишається нарахування коштів за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, а також їх перерахунок”, - розповіла Ольга Остапович.
Також спеціалісти надають рекомендації щодо встановлення приладів обліку води, оформляють договори реструктуризації боргів та займаються роз'яснювальною роботою з неплатниками.
На компідприємстві наголосили, що в абонентних відділах Департаменту збуту КП “Харківводоканал" оперативно реагують на звернення харків'ян щодо різноманітних проблем.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у Харкові модернізували систему теплопостачання. За останні три роки в Харкові встановили 823 теплові рамки з погодним регулюванням, з них 80 - цьогоріч.
Технічний директор КП "Харківські теплові мережі" Євген Кауркін розповів про особливості роботи такого обладнання. За його словами, завдяки контролеру та автоматиці такий тепловий вузол самостійно регулює подачу тепла залежно від погодних умов.
Теплові вузли здебільшого знаходяться в підвалах будинків, де облаштовані укриття. На що харків'янам потрібно звертати особливу увагу, щоб не залишитися без опалення, читайте за посиланням.