У Харкові диспетчерська служба “1562” працює по-новому: що змінилося

Яку інформацію можуть отримати жителі Харкова через електронний сервіс - портал “1562”

Задля комфорту мешканців міста Харкова був проведений реінжиніринг діяльності диспетчерської служби “1562”. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради. 

У міській раді повідомили, що був оптимізований регламент, покращений сервіс обслуговування та створений електронний сервіс - портал “1562”

За його допомогою мешканці міста можуть перевірити інформацію про планові та аварійні роботи, швидко повідомляти про проблему, контролювати етапи проведення робіт та оцінювати якість надання послуг.

“За останні півроку роботи оновленої диспетчерської служби “1562” було прийнято понад 300 тис. повідомлень мешканців та вирішено понад 270 тис. питань”, - уточнили у міській раді.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у КП “Харківводоканал” розповіли, з якими питаннями звертаються споживачі.

Як повідомила 20 листопада начальник абонентного відділу Основ'янського та Слобідського районів Ольга Остапович, фахівці підрозділу обслуговують понад 103 тис. особових рахунків. “Щодня в робочі дні приймаємо понад 70 харків'ян. Містянам, у яких немає можливості прийти на прийом, проводимо консультації та надаємо допомогу зручним для них способом. Головним питанням залишається нарахування коштів за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, а також їх перерахунок”, - розповіла Ольга Остапович.

Також спеціалісти надають рекомендації щодо встановлення приладів обліку води, оформляють договори реструктуризації боргів та займаються роз'яснювальною роботою з неплатниками.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися