Куди звертатися жителям Харкова та області у випадку поломки газового приладу
Що робити, якщо у будинки чи квартирі зламався газовий прилад
Найкраще рішення для уникнення проблем з роботою обладнання у холоди – проводити його системне обслуговування у міжопалювальний сезон. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської філії “Газмережі”.
У компанії навели приклади, куди звертатися, у випадку поломки газового приладу.
Газове обладнання з вичерпаним гарантійним терміном. У разі проблем в роботі таких приладів, споживачу варто звернутися до спеціалізованої організації, що має всі необхідні дозволи на виконання газонебезпечних робіт.
Замовити послуги споживач також може через центри обслуговування клієнтів Харківської філії “Газмережі”. Для цього власник домоволодіння має подати заяву у найближчий до нього ЦОК.
Газове обладнання, що перебуває на гарантії. У разі поломки газового обладнання, що перебуває на гарантії, споживачу варто звернутись до сервісного центру, що забезпечує гарантію газового приладу.
Якщо зупинився газовий лічильник, споживачу потрібно повідомити про це оператора мереж, оформивши заяву у найближчому центрі обслуговування клієнтів Харківської філії “Газмережі”.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що у будинку в Салтівському районі замість газу газопроводами потекла вода.
Таку несподіванку підготував для сусідів мешканець будинку. Жителі викликали аварійно-диспетчерську службу. Спеціалісти виявили, що порушник замість газопроводу помилково під’єднав до газової колонки водопровід. Самовільне втручання в систему газопостачання призвело до того, що в декількох квартирах п’ятиповерхового дому зникло газопостачання.