У ЦНАП впровадили нові сервіси, які обумовлені часом
У Центрі надання адміністративних послуг м.Харкова розповіли про підсумки роботи на 649-й день війни, повідомляють "Коментарі. Харків".
У ЦНАП зазначили, що було надано 1 мільйон адмінпослуг в ЦНАП м.Харкова. Серед них:
безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано понад 440 тис. консультацій;
опрацьовано більш ніж 27 тис. електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП;
операторами Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надано 328 тис. консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг;
за цей період було впроваджено нові послуги та сервіси, які обумовлені часом.
У ЦНАП з'явилися наступні нові послуги:
реєстрація інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;
прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб;
прийом заяв на отримання грошової допомоги ООН від мешканців, що постраждали від воєнних дій, перемістилися або вже повернулися до своїх домівок;
консультації та допомога громадянам в отриманні послуги “єВідновлення”;
надання психологічної та правової допомоги;
з 06.11.2023 року розпочато реалізацію проєкту Адмінсервіс “Ветеран”.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, про проблеми, які можуть виникнути у жителів Харківської області при оформленні субсидії. Детальніше про розв'язання питання нарахування компенсації на оплату ЖКП читайте за посиланням.