У ЦНАП Харкова відзвітували про мільйон: подробиці

У ЦНАП впровадили нові сервіси, які обумовлені часом

У Центрі надання адміністративних послуг м.Харкова розповіли про підсумки роботи на 649-й день війни, повідомляють "Коментарі. Харків". 

У ЦНАП зазначили, що було надано 1 мільйон адмінпослуг в ЦНАП м.Харкова. Серед них: 

  • безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано понад  440 тис. консультацій;

  • опрацьовано більш ніж 27 тис. електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП;

  • операторами Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку  надано 328 тис. консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг;

  • за цей період було впроваджено нові послуги та сервіси, які обумовлені часом. 

У ЦНАП з'явилися наступні нові послуги:

  • реєстрація інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;

  • прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб;

  • прийом заяв на отримання грошової допомоги ООН від мешканців, що постраждали від воєнних дій, перемістилися або вже повернулися до своїх домівок;

  • консультації та допомога громадянам в отриманні послуги “єВідновлення”;

  • надання психологічної та правової допомоги;

  • з 06.11.2023 року розпочато реалізацію проєкту Адмінсервіс “Ветеран”.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, про проблеми, які можуть виникнути у жителів Харківської області при оформленні субсидії. Детальніше про розв'язання питання нарахування компенсації на оплату ЖКП читайте за посиланням




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися