Жителі Харкова подали понад 70 тисяч скарг: що сталося

З якими питаннями найчастіше звертаються споживачі до “Харківводоканалу”

Протягом 2023 року харків'янам направили понад 70 тисяч звернень до комунального підприємства “Харківводоканал”. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію компідприємства.

У “Харківводоканалі” розповіли, що усі заявки від споживачів відпрацьовуються оперативно, згідно із законодавчо встановленими термінами, близько 98 відсотків звернень виконуються протягом 3-5 днів.

Через міську диспетчерську службу “15-62” зареєстрували понад 63 тисячі звернень, 4,6 тисячі абонентів звернулися письмово, безпосередньо, на підприємство. Також було опрацьовано 218 заяв від "гарячої лінії" міської ради.

Начальник управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу Світлана Рагімова розповіла, що основні питання, які порушують споживачі: 

  • належне обслуговування внутрішньобудинкових систем,

  • перерахунок послуг,

  • встановлення, опломбування та повірка приладів обліку води, 

  • якість води, що подається,

  • підтоплення підвальних приміщень.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що КП “Харківводоканал” проводить капітальну реконструкцію насосної станції, яка обслуговує мешканців центральної частини міста та Новобаварського району. 

Як повідомив у понеділок, 18 грудня, начальник управління артезіанського водопроводу та насосних станцій комплексу “Харківводопостачання” Олександр Черняєв, на станції встановили нову запірну арматуру та замінили 15 м трубопроводу. 

“Проведені заходи дозволять оптимізувати режим роботи обладнання на станції, оперативно реагувати на можливі аварійні ситуації та суттєво скоротити кількість пошкоджень на мережах”, - наголосив Олександр Черняєв.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися