Харків'яни за тиждень подали понад тисячу скарг: що сталося (ФОТО)

У Харкові на простій тимчасово зупинені 37 підйомників

Фахівці КСП “Харківміськліфт” за минулий тиждень опрацювали понад 1,3 тис. звернень харків’ян. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.

У міськраді також повідомили, що з 18 по 22 грудня комунальники відновили роботу 31 ліфта. Зокрема, ремонтні роботи проводилися в будинках на вулицях Клочківській, Селянській, Дружби Народів, Героїв Праці, Северина Потоцького, пр. Байрона, бул. Гончарівському на ін. Також було відновлено роботу систем диспетчеризації п’яти ліфтів.

Загалом у житлових будинках працює понад 6,6 тис. ліфтів, на простій тимчасово зупинені 37 підйомників.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що протягом 2023 року харків'янам направили понад 70 тисяч звернень до комунального підприємства “Харківводоканал”. 

У “Харківводоканалі” розповіли, що усі заявки від споживачів відпрацьовуються оперативно, згідно із законодавчо встановленими термінами, близько 98 відсотків звернень виконуються протягом 3-5 днів. Через міську диспетчерську службу “15-62” зареєстрували понад 63 тисячі звернень, 4,6 тисячі абонентів звернулися письмово, безпосередньо, на підприємство. Також було опрацьовано 218 заяв від "гарячої лінії" міської ради.

Начальник управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу Світлана Рагімова розповіла, що основні питання, які порушують споживачі:  належне обслуговування внутрішньобудинкових систем, перерахунок послуг, встановлення, опломбування та повірка приладів обліку води, якість води, що подається, підтоплення підвальних приміщень.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися