У Харкові та області зміняться умови передачі показань лічильників: деталі

Планують розробити новий зручний мобільний додаток

Мобільний додаток "Харенерго", за допомогою якого споживачі передавали показники лічильника електроенергії більше працювати не буде. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію ПрАТ "Харківенергозбут".

В компанії повідомили про розірвання договору з автором та розробником мобільного додатку. Приводом для прийняття такого рішення назвали велику кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатка, а також впровадження розробником неузгоджених з компанією нововведень: реклами, платної підписки, оплати інших послуг тощо.

Передати покази лічильника оператору системи розподілу АТ "Харківобленерго", як завжди, можна:

  • через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;

  • безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”;

  • за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413.

Або за допомогою кол-центру ПрАТ “Харківенергозбут” за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.

За електроенергію можна сплачувати через системи електронних платежів банків; сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay; сайт або відділення АТ “Укрпошта”.

Також в ПрАТ “Харківенергозбут” повідомили, що зараз працюють над розробкою нового зручного мобільного додатку без реклами та проблем.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що на засіданні виконавчого комітету Зміївської міської ради розглянули питання встановлення тарифів на послуги з управління (поводження) з побутовими відходами (змішані та великогабаритні відходи), що надаються КП “Зміїв-Сервіс”.

Скільки коштуватимуть послуги читайте за посиланням.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися