Що відбувається у ЦНАПах Харкова з початку 2024 року

Оформлення та видача паспортів є однією із затребуваних послуг у ЦНАП

У Центрі надання адміністративних послуг у м. Харків розповіли про результати роботи з початку 2024 року, повідомляють "Коментарі. Харків".

У ЦНАПі розповіли, що за перший тиждень: 

  • громадяни отримали 12038 послуг;

  • безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано 6325 консультацій;

  • опрацьовано 635 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП;

  • операторами Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку  надано 3213 консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг.

Прийнято затребуваних послуг, у сфері з:

  • проведення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та актуалізації даних - 956;

  • оформлення і видачі паспортів - 465.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що фахівці КСП “Харківміськліфт” за тиждень у грудні опрацювали понад 1,3 тис. звернень харків’ян. 

У міськраді також повідомили, що з 18 по 22 грудня комунальники відновили роботу 31 ліфта. Зокрема, ремонтні роботи проводилися в будинках на вулицях Клочківській, Селянській, Дружби Народів, Героїв Праці, Северина Потоцького, пр. Байрона, бул. Гончарівському на ін. Також було відновлено роботу систем диспетчеризації п’яти ліфтів. Загалом у житлових будинках працює понад 6,6 тис. ліфтів, на простій тимчасово зупинені 37 підйомників.

А протягом 2023 року харків'янам направили понад 70 тисяч звернень до комунального підприємства “Харківводоканал”. 

У “Харківводоканалі” розповіли, що усі заявки від споживачів відпрацьовуються оперативно, згідно із законодавчо встановленими термінами, близько 98 відсотків звернень виконуються протягом 3-5 днів. 




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися