Оформлення та видача паспортів є однією із затребуваних послуг у ЦНАП
У Центрі надання адміністративних послуг у м. Харків розповіли про результати роботи з початку 2024 року, повідомляють "Коментарі. Харків".
У ЦНАПі розповіли, що за перший тиждень:
громадяни отримали 12038 послуг;
безпосередньо адміністраторами ЦНАП надано 6325 консультацій;
опрацьовано 635 електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу Facebook, месенджер телеграм та електронну пошту ЦНАП;
операторами Call-центру за допомогою голосових каналів зв’язку надано 3213 консультацій з питань отримання адмінпослуг послуг.
Прийнято затребуваних послуг, у сфері з:
проведення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та актуалізації даних - 956;
оформлення і видачі паспортів - 465.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що фахівці КСП “Харківміськліфт” за тиждень у грудні опрацювали понад 1,3 тис. звернень харків’ян.
У міськраді також повідомили, що з 18 по 22 грудня комунальники відновили роботу 31 ліфта. Зокрема, ремонтні роботи проводилися в будинках на вулицях Клочківській, Селянській, Дружби Народів, Героїв Праці, Северина Потоцького, пр. Байрона, бул. Гончарівському на ін. Також було відновлено роботу систем диспетчеризації п’яти ліфтів. Загалом у житлових будинках працює понад 6,6 тис. ліфтів, на простій тимчасово зупинені 37 підйомників.
А протягом 2023 року харків'янам направили понад 70 тисяч звернень до комунального підприємства “Харківводоканал”.
У “Харківводоканалі” розповіли, що усі заявки від споживачів відпрацьовуються оперативно, згідно із законодавчо встановленими термінами, близько 98 відсотків звернень виконуються протягом 3-5 днів.