На Харківщині відкрили освітній центр для дітей

Допоміг профільний благодійний фонд

У Печенізькій територіальній громаді Харківської області відкрився освітній центр "Вулик". Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію видання "Слобідський край".

Освітній центр організував SavED – благодійний фонд, який відновлює доступ до освіти у громадах, що постраждали від війни. Це команда невтомних та завзятих бджілок, які переконані: освіта – завжди на часі, а за часів війни – тим паче. 

"У нашій громаді  до цього проєкту  долучилися педагогічні працівники КЗ "Печенізький ліцей імені Г.Семирадського" Тетяна Левченко та Любов Курдиманова, які, пройшовши навчання, стали тьюторами, тобто, наставниками учнів, та вже облаштували для занять безпечний простір для активної діяльності дітей щодо виконання будь-якої творчої роботи, покращення навичок цифрової грамотності, а також для проведення корисного і безпечного дозвілля", - говорить селищний голова Олександр Гусаров.

Освітній центр "Вулик" працює у тестовому режимі на базі КЗ "Печенізький ліцей імені Г.Семирадського" Печенізької селищної ради. Пропонує послуги надання допомоги дітям не тільки доступу до виходу в онлайн-простір, а і школярам  у підготовці до інтернет-олімпіад, різноманітних конкурсів.

Заняття проходять з використанням методів сенсорної інтеграції, яка дає дітям ефективні стратегії підвищення уваги, мотивації до навчання та соціальної комунікації один з одним. 

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли про зміни у вищій освіті в Харківській областіКабінет міністрів України схвалив законопроєкт, яким вдосконалюється вища освіта. Пропонується, що студенти зможуть створювати власну освітню траєкторію. Зокрема, обрати спеціальність після вступу в університет, а не одразу після закінчення школи, а також регулювати термін навчання. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Міністерства цифрової трансформації України.  “Зміни до законодавства дадуть змогу оптимізувати роботу закладів вищої освіти, зробити навчання більш ефективним, а також наблизити українську освіту до європейських стандартів”, - зазначили у відомстві. Серед основних змін наступні: студенти можуть самостійно регулювати терміни навчання, можливість вибрати спеціальність після 1 або 2 курсу, фокус на денному та дистанційному навчанні, мінімальний обсяг занять, менше вибіркових курсів для “регульованих” спеціальностей та більша варіативність для “нерегульованих”.






Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися