У Харківському ОТЦК та СП розповіли, як родичам діяти в разі загибелі чи зникнення військовослужбовця
На тему соціального захисту родин зниклих безвісти та
загиблих військовослужбовців говорили під час брифінгу в Офіційному Медіацентрі, інформують "Коментарі. Харків" з
посиланням на інформацію ХОВА.
Як зазначив заступник начальника сектору соціальних виплат –
начальник відділу оформлення допомог військових пенсій та пільг Харківського
обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки,
підполковник В'ячеслав Джміль, рідні військовослужбовців завжди повинні мати
інформацію про те, в якому підрозділі наразі перебуває їхній родич. Маючи повні
дані, ТЦК зможуть оперативно реагувати на запити рідних.
Також В'ячеслав
Джміль наголосив, що в разі отримання рідними сповіщення про загибель
військовослужбовця, РТЦК будуть супроводжувати їх в оформленні необхідних
документів для отримання визначених виплат.
"Збираються документи і, відповідно до 884 постанови КМУ, в
порядку черговості набуття права на виплати грошового забезпечення з урахування
належних одноразових виплат, заяву разом з документами буде передано до
військової частини. Що стосується одноразових виплат у зв’язку із загибеллю та
оформлення пенсії, оформлення відбувається також в РТЦК", – зазначив офіцер.
Якщо військовослужбовець вважається зниклим безвісти, члени
сім’ї також мають подати заяву на отримання грошового забезпечення.
"Є гарантована виплата членам родини безвісти зниклого
військовослужбовця. На сьогодні сума цієї виплати складає від 120 до 140 тис.
грн щомісяця. Крім того, рідні мають також звернутися щодо одноразових виплат",
– підкреслив В'ячеслав Джміль.
Також у разі зникнення військовослужбовця офіцер ОТЦК та СП радить звертатися до Східного регіонального центру "Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими" за телефоном: 0 800 300 176.
Раніше
"Коментарі. Харків" повідомляли:
Куди звертатися харків’янам, якщо зникло світло (корисні контакти)
Власністю АТ
"Харківобленерго" є кабельні і повітряні електромережі, які ідуть
лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині обслуговує управитель
– комунальне чи інше підприємство, а також ОСББ.
Проводка в
квартирі чи приватному домоволодінні – відповідальність власника житла, а
вуличне освітлення – сфера компетенції місцевих комунальників. Про це
повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію АТ
"Харківобленерго".
Таким чином, якщо
немає світла тільки у вашій оселі, і автомати/запобіжники в порядку, вам
потрібно звернутися до приватного електрика або спеціалізованої організації,
які знайдуть причину знеструмлення та вирішать проблему.
У разі
відсутності електрики на сходовій клітці або у вашому багатоквартирному
будинку, телефонуйте до комунальних служб або зверніться до голови ОСББ. Якщо
без електроенергії одразу кілька будинків, тоді повідомити про це або дізнатися
причину знеструмлення ви можете в АТ "Харківобленерго". Для цього є
декілька способів – дивіться за посиланням.