У Харкові змінили дизайн E-ticket: як тепер виглядає квиток

Придбати E-ticket можна у будь-якому терміналі самообслуговування

У Харкові відновили дизайн електронних квитків (E-ticket). Тепер звичні городянам зелені карти стали блакитними. Про це повідомляє видання "НВ Харків", посилаючись на інформацію компанії "Платіжний центр".

За словами джерела, про зміну дизайну електронних проїзних стало відомо сьогодні, 29 грудня, із пресрелізу компанії. Зазначається, що, крім зміни кольору, було також оновлено логотип E-ticket.

У пресрелізі наголосили, що функціонал "блакитної" карти залишиться таким самим, як і раніше. За допомогою цього електронного квитка харків'яни зможуть сплатити за проїзд у муніципальному наземному транспорті, а також скористатися нею для оплати проїзду у метро.

Придбати E-ticket з оновленим дизайном харків'яни можуть у кожному терміналі самообслуговування.

picture

Фото - "Платіжний центр"

Довідково: Електронний квиток "E-ticket" - електронна платіжна система для наземного та підземного комунального громадського транспорту у Харкові. Наприкінці 2017 року систему запустили в електротранспорті (трамваях і тролейбусах).

Нагадаємо, раніше портал "Коментарі. Харків" поінформував читачів про те, що до власників "Карти харків'янина" звернулися з проханням не викидати непотрібні електронні квитки E-ticket, а здавати їх на перероблення. Громадяни, які мають право на пільговий проїзд, матимуть можливість скористатися ним за допомогою Карти харків'янина, проте після того, як її буде активовано, E-ticket заблокують. Докладніше про це читайте у нашому матеріалі.

Також видання повідомляло, що харків'янам розповіли, куди можна здати непотрібний E-ticket. Зібрані E-ticket підуть на перероблення. Кошти за картку повертати не будуть. Докладніше про це читайте у матеріалі на нашому сайті.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися