У харківських комунальників з'явився Telegram-канал: мешканці міста можуть писати в чат свої скарги

Харків'яни вже встигли поскаржитися на слизькі вулиці у місті

Департаментом житлово-комунального господарства було створено канал "ХАРКІВ/TRASH" у Telegram, у якому городяни можуть повідомити про проблемні питання щодо прибирання у місті. Про це повідомляється у пресслужбі Харківської міської ради.

У мерії зазначають, що у цьому чаті харків'яни можуть обговорювати проблемні питання щодо очищення території міста від снігу, льоду, опалого листя, а також вивезення ТПВ, сортування сміття тощо. Усі повідомлення, як заявили у департаменті, будуть оброблятися. Щодо вжитих заходів будуть надані відповіді городянам.

Харків'яни вже встигли поскаржитися в чаті на те, що деякі вулиці міста стали більше схожі на ковзанку. Бо ходити ними практично неможливо.

Що пишуть у коментарях:

- "Взагалі не посипана жодна доріжка на Роганському житловому масиві сторона КЛАСУ, район являє собою суцільне замерзле озеро";

- "Вся Олексіївка суцільний лід у дворах і не тільки. Особливо, вул. Ахсарова від пр. Перемоги до Spar – м. Олексіївська, а також, за Л. Свободою від м. Олексіївська до м. Перемога";

- "Журавлівка, перший і другий Омські в'їзди - суцільна ковзанка! Ще й на узвозі! Літні люди взагалі не виходять з дому".

Нагадаємо, на початку січня харків'яни стали скаржитися в соціальній мережі на те, що місто після крижаного дощу на вихідних перетворилося на ковзанку.

Тоді в мерії прокоментували скаргу та зазначили, що у місті недостатньо двірників, щоб повністю уникнути подібних ситуацій. На сьогодні їх працює лише 1500, а потрібно втричі більше. Докладніше про це читайте у матеріалі на нашому сайті.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися