Харків'яни можуть поскаржитися на підвищення вартості продуктів: куди звертатися

Поскаржитися можна на підвищення вартості товарів, щодо яких запроваджено державне регулювання цін

Жителі Харкова та області можуть написати скаргу у разі виявлення необґрунтованого підвищення цін на соціально значущі товари. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби Харківської області. Фахівці служби у період із січня по жовтень розглянули 34 письмових звернення споживачів у сфері ціноутворення. Скарги громадян стосувалися підвищення вартості продовольчих товарів, ліків, бензину і дизельного палива.

При цьому спеціалісти служби проводять щотижневу перевірку цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, і товари протиепідемічного призначення. Перевіряють вартість: 

  • крупи гречаної,

  • цукру-піску,

  • борошна пшеничного вищого сорту,

  • макаронних виробів українського виробництва (вермішель з пшеничного борошна вищого сорту), 

  • молока пастеризованого жирністю 2,5% (у плівці),

  • хліба житньо-пшеничного,

  • яєць курячих категорії С1,

  • птиці (тушка куряча, четвертина тушки курячої),

  • масла вершкового жирністю 72,5%,

  • батона,

  • олії соняшникової рафінованої,

  • бензину марок А-92 та А-95,

  • дизельного пального.

Якщо споживач виявив необґрунтоване підвищення вартості соціально значущих товарів, можна звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області. Про скаргу можна повідомити усно чи письмово:

  • за номером (057) 725-19-00;

  • поштою на адресу: пр. Науки, 40, 6 поверх, м. Харків, 61166;

  • на електронну адресу: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form/.

У зверненні потрібно обов’язково вказати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання. Також потрібно окреслити суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Якщо скарга стосується завищення вартості соціально значущих товарів, потрібно: 

  • чітко вказати найменування таких товарів,

  • за можливості, до звернення варто додати документи чи їх копії, що фіксують порушення (приміром, чек з найменуванням товару, магазину, ціни та дати придбання); 

  • вказати назву суб’єкта господарювання або прізвище, ім’я та по батькові ФОП, точну адресу торгової точки. 

Звернення повинен підписати заявник із зазначенням дати. Скаргу розглянуть тільки при дотриманні заявником усіх вимог щодо її оформлення. Поскаржитися можна на вартість товарів, щодо яких запроваджено держрегулювання цін, відповідно до п. 4112 Постанови КМУ від 9 грудня 2020 року №1236.

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що на Харківщині триває моніторинг застосування державних регульованих цін на лікарські засоби. Під контролем препарати, які беруть участь у програмі “Доступні ліки”.



Джерело: https://kh-consumer.gov.ua
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися