У ЦНАП Харкова надають 207 адміністративних послуг
У Центрі надання адміністративних послуг міста Харкова та його 11 територіальних підрозділах підбили підсумки роботи за перше півріччя 2023 року. Про це повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію Харківської міської ради.
Зокрема, за цей період:
відновили перелік адмінпослуг до 207;
громадяни отримали 363,6 тис. послуг;
адміністратори ЦНАП надали 113,9 тис. консультацій;
опрацювали 8,3 тис. електронних звернень, які надійшли через соціальну мережу "Facebook", месенджер Telegram та на електронну пошту ЦНАП;
оператори кол-центру надали 110 тис. консультацій з питань отримання різноманітних послуг.
Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, що жителям Харкова дали кілька рекомендацій, щоб кожен візит до ЦНАПу був максимально комфортним. Перед візитом до ЦНАПу потрібно:
визначити, яку послугу бажаєте отримати;
мати повний пакет передбачених документів.
Містянам допоможуть розібратися з питаннями оператори Call-центру та адміністратори ЦНАП.
А у Харківській області зараз ЦНАПи працюють у 34 територіальних громадах із 56. До повномасштабної збройної агресії Росії проти України ЦНАПи функціонували у 36 громадах регіону. Зараз Центри надання адмінпослуг Дворічанської та Вовчанської громад не працюють у зв’язку зі складною безпековою ситуацією. У решті деокупованих громад області вже відновили роботу всі 13 ЦНАПів, які працювали до 23 лютого 2022 року.
У Харківській області до кінця цього року планують відкрити Центри адмінпослуг ще у 20 громадах.
Детальніше про умови відкриття ЦНАПів у Харківській області читайте за посиланням.