Як повернути в магазин товар, який не підлягає обміну

Ювелірні вироби не підлягають обміну, однак у деяких випадках їх можна повернути

У Держпродспоживслужбі в Харківській області розповіли про умови повернення товару в магазин, який не підлягає обміну, пишуть "Коментарі. Харків".

У службі нагадали, що, відповідно до чинного законодавства, ювелірні вироби належної якості повернути в магазин не можна. 

Однак у випадку неналежної якості товару, протягом гарантійного строку споживач має право пред’явити претензії продавцю. Довести, що товар неякісний можна шляхом проведення експертизи за письмовою заявою споживача до суб’єкта господарювання, у якого був придбаний даний виріб. У службі зазначили, що суб’єкт господарювання має організувати проведення експертизи протягом 3-х днів з дня отримання заяви від споживача. Оплату за експертизу має здійснити суб’єкт господарювання. При цьому, якщо експертиза доведе вину споживача, а не виробничий недолік, то споживач має повернути кошти за експертизу суб’єкту господарювання.

Також споживачам нагадали, що ювелірні вироби як вітчизняного, так і іноземного виробництва, під час продажу повинні мати товарний ярлик, прикріплений металевою пломбою, на якому зазначена така інформація:

  • найменування або товарний знак підприємства-виробника;

  • найменування виробу або його шифр;

  • найменування сплаву металу та його проба;

  • маса виробу;

  • номер (розмір) каблучки або браслета;

  • найменування каменю та його маса;

  • позначки "виріб був у вжитку" або "б/в" для ювелірних виробів, які були у вжитку.

“У разі порушення  Ваших прав споживача Ви можете звернутися до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів”, - порадили споживачам.  

Раніше "Коментарі. Харків" повідомляли, на що скаржаться харків'яни



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися