У Харкові покращують якість використання «Карти харків'янина»: що це означає

У Харкові проводять навчання співробітників торгових мереж, які є партнерами «X-card»

У Харкові почали навчати партнерів X-card, щоб покращити якість її використання. Про це повідомляє пресслужба Харківської міської ради.

За інформацією мерії, команда проєкту проводить навчання працівників торгових мереж, щоб власники "Карти харків'янина" могли користуватися всіма її можливостями у повному обсязі.

Так, нещодавно було проведено навчання персоналу мережі супермаркетів "Захоплення". Співробітникам магазину розповіли, як використовувати програмне забезпечення про надання дисконту в рамках програми лояльності. Також персонал проінформували про робітника гарячої лінії низку інших питань, пов'язаних з "X-card".

Довідка: "X-card" - це унікальний проєкт міста Харків. Ця картка замінює "E-ticket", дає можливість безкоштовно відвідувати зоопарк, а також отримувати різноманітні знижки у магазинах, які є партнерами проєкту. Оформити "Карту харків'янина" можна онлайн – через додаток "Мій Харків" або отримати її до ЦНАПу.

Читайте також:

З лютого 2022 року власники "Карти харків'янина" отримують ще одну знижку, оскільки до соціального проєкту приєднався новий партер – служба таксі. Крім того, щотижня між власниками карток розігруватимуться призи. Докладніше читайте у нашому матеріалі.

З недавніх пір новим партнером проєкту є комунальне підприємство, у зв'язку з цим власники "Карти харків'янина" менше платитимуть за комунальні послуги.

Власниками "Карти харків'янина" вже встигли стати понад 380 тисяч людей. Стало відомо, які знижки можуть отримати власники "X-card". Докладніше читайте в нашому матеріалі.



Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися