У Харкові планують будувати житло за допомогою 3D-технологій.
Відновлювати зруйновані в Харкові ворогом будівлі планують у
тому числі з використанням 3D-технологій. Про
це Харківський міський голова Ігор Терехов повідомив в інтерв'ю проєкту "Вісті.
Тема дня", інформують "Коментарі.
Харків".
"Зараз проводжу перемовини щодо використання 3D-принтерів у
галузі будівництва. Маю надію, що вони будуть успішними, і ми почнемо над цим
працювати", - повідомив очільник міста.
Також він зауважив, що, попри близьку відстань до кордону з
рф, Харків одним із перших почав роботи з відновлення пошкоджених будівель.
Зокрема, торік відбудували близько 200 багатоповерхівок.
"Жодне з міст не набрало таких темпів відновлення, як
Харків. Ми робили це на свій страх і ризик, щоб люди бачили, що український
Харків відновлюється. І зараз ми продовжуємо це робити", - зазначив Ігор
Терехов.
Раніше "Коментарі.
Харків" повідомляли:
Як харків’яни оплачують комунальні послуги та чи зможуть "триматися на плаву" тепломережі
У КП
"Харківські теплові мережі" розповіли, завдяки чому підприємство
працює
Важкий
опалювальний сезон – велика ремонтна
кампанія. В планах КП "Харківські теплові мережі" – 7 великих об’єктів, 220
кілометрів мереж, 21 ЦТП, 20 теплових камер, 14 мобільних котелень. Про це
повідомляють "Коментарі. Харків" з посиланням на інформацію комунального
підприємства.
Такий обсяг робіт
несе величезне фінансове навантаження як на саме підприємство, так і на міський
бюджет.
Ігор Терехов розповів, куди ховатися у Харкові під час тривоги
Під час сигналу повітряної тривоги харків’яни можуть
безперешкодно заходити до всіх укриттів. Про це в ефірі національного
телемарафону повідомив міський голова Ігор Терехов. Він зазначив, що через
близькість Харкова до кордону з рф питання роботи укриттів знаходиться на
особливому контролі.
Також він підкреслив, що станції харківського метрополітену працюють у режимі укриттів цілодобово. Нагадаємо, що за потреби харків'яни можуть скористатися інтерактивною картою укриттів. Крім того, в місті встановлені інформаційні вказівники з напрямком руху до найближчих сховищ.